Antall besøkende siden 07.06.2009:
NM for ungdom på Adolf Øiens skole 20.-22.november 28.oktober 2009

Som sikkert alle har har fått med seg vil vår ungdomsklubb TSFU arrangere årets NM for USF om drøyt 3 uker . Arrangementsstedet vil være Adolf Øiens vgs på Kalvskinnet , i de vestre deler av sentrumshalvøya ,  som jeg vil si egner seg perfekt til formålet .  Dette vil være det største arrangementet TSF har stått bak på  5 eller endog 26 år ( Åpent NM for lag i 2004 , Landsturneringen i 1983 ). Det vil således kreve en hel del av oss alle . Vi vil være en kjernestab på 15-16 mann (inklusive en del innleide dommere ) som vil jobbe nær sagt døgnet rundt fra fredag morgen til mandag . I tillegg vil klubbens øvrige medlemmer bli satt opp på vaktlister for innsats over 3-4 timer , en økt hver . Vi trenger spesielt mange folk til opprigging /registrering fredag ettermiddag fra 14 til 17 . Siden mange av deltakerne , vi regner med rundt 250 , vil overnatte på skolen trenger vi også 10-12  stykker som kan være nattevakter , som før nevnt i skift på 3-4 timer . TSF vil under evenementet drive 2 kantiner + en kiosk . Hovedkantina vil være på den nærliggende Kalvskinnet skole . Kantinadrifta vil for en stor del bli drevet med ekstern arbeidskraft , men også her trenger vi litt hjelp fra medlemmene her.

Klubbens medlemmer under 27 år oppfordres sterkt til å melde seg på så snart som mulig , vi forventer nær 100 % deltagelse fra egne rekker . Vaktlister kommer i løpet av en ukes tid , hvis man ikke kan møte er man selv forpliktet til å skaffe erstatter . Spørsmål om evenementet kan rettes til Bent Hestad eller NM-General Ole Hegelund . Ole har gjort en enorm jobb med det hele så langt så vi ligger ok i rute , men arrangementes størrelse krever en stor innsats fra oss alle fram til den 23.november . (Bent)


Forrige nyhet Neste nyhet